Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

Rosana's Sims 3 Huizen

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb de laatste tijd erg weinig tijd gehad om te spelen, welk spel dan ook. Maar als ik speel, merk ik toch dat ik veel bezig ben met huizen bouwen. Of bestaande huizen veranderen. Hier zijn 6 huizen uit mijn spel.

Ik splits het per huis op omdat er soms heel veel screenshots bij horen en het anders veel te lange pagina's worden.

1. Strandwoning op pilaren

Dit is wel een compleet nieuwe woning, al stond op dit kavel oorspronkelijk ook een woning op pilaren. En daarvan heb ik dan ook dat idee. Ik vond het bestaande huis alleen niet super. Dus heb m zo'n beetje helemaal veranderd!

Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by Rosana on Sep 05, 2009 12:45pm, edited 2 times in total.

SNW Webmiss
14293 Posts

Dit huis was geïnspireerd door een echt huis. Ik weet zo even niet meer of ik ergens een plaatje heb. Als ik het vind zal ik het erbij posten. Maar het is verder alleen inspiratie geweest, echt namaken blijft moeilijk.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by Rosana on Sep 01, 2011 2:16pm, edited 1 time in total.
Reason: Plaatjes werden niet goed weergegeven.

SNW Webmiss
14293 Posts

Deze woning is het huis van de familie Bachelor (Vrijevogel?), waar Bella woont met haar broer en ouders. Ik heb alle bestaande huizen die ik wilde houden helemaal veranderd qua stijl. Ik geef er graag een persoonlijk tintje aan. Ik vind het zo veel mooier.

Image
Image
Last edited by Rosana on Sep 05, 2009 12:46pm, edited 1 time in total.

SNW Webmiss
14293 Posts

Een nieuw huis, ik geloof dat deze gewoon willekeurig ontstaan is (geen inspiratie via een echt huis opgedaan).

Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by Rosana on Sep 05, 2009 12:46pm, edited 1 time in total.

SNW Webmiss
14293 Posts

Dit is het huis van de familie Goth oftewel Van de Kerkhof. Ik vond het heel grauw. In The Sims was het bruinzwart geloof ik. In De Sims 2 ook zoiets. En nu ineens is het witgrijs. Dat vond ik maar niets en daarom heb ik het helemaal veranderd. Ook aan de binnenkant maar dit topic is eigenlijk vooral bedoeld om de buitenkant van mijn huizen te laten zien :p

Image
Image
Image
Image
Last edited by Rosana on Sep 05, 2009 12:47pm, edited 1 time in total.

SNW Webmiss
14293 Posts

Ik heb geen idee of de familie Alto in het Nederlands een andere naam heeft? Hoe dan ook, dit is het (nieuwe) huis van de familie Alto. Deze familie woont in Sunset Valley bovenop zo'n heuvel. Tegenover de familie Landgraab/Landgraaf. Ik heb hun huis eigenlijk tot aan de grond gelijk gemaakt en ben toen opnieuw begonnen. Ik wilde echter (zoals met wel meer kavels) niet de Beautiful Vista moodlet kwijtraken dus was dus de beste oplossing.
Het huis is een echt bestaand huis en ik heb het zover mogelijk proberen na te maken. De plattegrond toonde echter 4 garages ofzo en dat vond ik echt overdreven :p Dus heb aan de rechterzijde wat geïmproviseerd.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Overigens heeft de familie zelf ook een metamorfose ondergaan. Het is niet dat ik geen evil families kan besturen maar ik vond het leuker als ik er een eigen draai aan zou geven. Daarom is de dochter (die al goed was) nu volwassen en ook hoofdbewoner. Moeder is qua uiterlijk totaal onherkenbaar geworden en ziet er iig al minder evil uit en die vader die overleeft het denk ik niet :p Zodra ik ermee begon te spelen ging alles bij hem mis lol. Misschien ga ik hier nog wel over posten in een ander topic :D

Meer huizen komen binnenkort.
Misschien upload ik de hier getoonde huizen binnenkort wel, indien er genoeg interesse is natuurlijk.
Last edited by Rosana on Sep 05, 2009 12:48pm, edited 1 time in total.

Bella's Best Friend Forever
1625 Posts
Hehe, het huis van de Kerkhofjes is ook altijd als eerste slachtoffer bij mij :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
408 Posts
Image
Webmaster The Sims Zone - Webmaster The Spore Zone - Blokjeseliminator - SNWeblogs!

2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts

1056 Posts
wauw ik doe het je niet na ik vind ze prachtig
de Alto's heten in het Nederlands ook Alto
het huis van de Vrijevogel is nu wat fleuriger

2316 Posts
Zo! Hele mooie huizen! Heel creatief. Ik vind het bouwen van huizen en tuinen eigenlijk toch nog steeds leuker en fleuriger in de sims 2.. maar dit lijken net foto's van je vakantie ofzo XD
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja het heeft zo'n avondgloed op de foto's lol. Komt omdat de meeste foto's dus tijdens een avondperiode zijn gemaakt. Ik vind het bouwen in De Sims 3 anders dan in De Sims 2. Ik mis in De Sims 3 wel veel maar aan de andere kant kun je veel custom stijlen enzo.

@simsfreak: Thanks :D en Ann ook thanks!

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
hipt RoosRoos ^^ zien er weer stoer uit :D

Next

• Stats