Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

gameplay vragen?

SNW Webmiss
14293 Posts
Lol jullie hebben m gewoon gestolen, da's helemaal wat :p

Crumplebottom's New Obsession
2617 Posts
weet iemand hoe dat je kleding koopt in de sims 3?

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Je moet op je kledingkast klikken --> Outfit plannen. ^_^
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee idd ik ben ook lang bezig geweest in het begin om daar achter te komen. Want je hebt nergens kledingwinkels. Je gaat gewoon naar je kledingkast en dan kun je maximaal 3 outfits selecteren. Dat vind ik persoonlijk lame maar goed. Ik had er liever meer kunnen kiezen.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Hey, ik weet dat ik al lang niet meer op de site ben geweest, maar dat komt omdat ik gwn heel lang niet meer heb gespeeld. Nu speel ik terug, en heb ik een vraagje. Op de meeste site's als ik iets download is dat ineens in zo'n speciale file of whatver dat 't zichzelf installeert, maar op sommige site's niet. Dan is het zo'n bestand als bij De Sims 2 vroeger. Nu heb ik een vraag, zet je die op dezelfde plaats weg? Of is dit veranderd??
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2137 Posts
Ik denk dat je het gewoon in een mapje neerzet zoals "Downloads" idd, of was dat niet je vraag? Tenminste, alles wat ik ooit gedownload heb voor De Sims 3, staat bij mij in Documents/Electronic Arts/De Sims 3/Downloads :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, dat was m'n vraag, maar omdat die andere file's er al instaan was ik in de war, omdat die een ander icoontje hebben... daarmee.
Bedankt, Jean :D

-edit- ok, dat werkt dus niet. Er staat een uitleg op Modthesims hoe je het moet doen, maar daar begrijp ik nix van. Dus als iemand 't heel makkelijk kan uitleggen hoe of wat, zou ik heel dankbaar zijn :)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

1056 Posts
heb ik al veel van dat soort downloads gedownload en weet ik waar ze moeten :)

op de sims 3 site staat er een tut met plaatjes ;)
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/169658.page#2019468

daar staat het ;)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Bedankt! Ik ga 't zodra ik tijd heb eens bekijken! :)
Image

1056 Posts

ik hoop dat het je lukt ;)

Gnome Collector
75 Posts
Mogway wrote:Als je sim top chef wordt dan krijg een speciale koelkast waarin je eten nooit bederft, en de levensvrucht heb ik in sunset valley in het begin gestolen bij de familie Wainwraight die hadden die plant

Dat van die vruchten stelen bij de buren is zo herkenbaar. :angel:

Een keer was ik niet zo aan het opletten en kwam de bewoner uit zijn huis. Ik dacht: "Ow, ow, die zal vast boos zijn!". Ging ie vervolgens gewoon een babbeltje maken met mijn sim. :lol: Ook een manier om met dieven om te gaan. :p
Image

Nooboo
2 Posts
Mijn sim blijft steeds rennen. Als ik bijvoorbeeld klik dat ze naar de koelkast moet, rent ze. Als ik aangeef dat ze naar de wc moet, rent ze. Weet iemand hoe ik hiervan af kom? Overigens: niet al mijn Sims doen dat, sommigen lopen wel gewoon..

Gnome Collector
75 Posts
xNiennaxx wrote:Mijn sim blijft steeds rennen. Als ik bijvoorbeeld klik dat ze naar de koelkast moet, rent ze. Als ik aangeef dat ze naar de wc moet, rent ze. Weet iemand hoe ik hiervan af kom? Overigens: niet al mijn Sims doen dat, sommigen lopen wel gewoon..

Dat is een vrij bekende bug. Er is voorlopig weinig aan te doen. EA zal binnenkort wel een nieuwe patch uitbrengen waarmee het probleem wordt opgelost.

Het is echter wel raar dat de bug nog niet is meegenomen in de patch van 7 juli: http://www.thesims3.com/community/news. ... #911800934
Of ik moet er overheen hebben gekeken.
De bug is vrij bekend, dus ik had het eerlijk gezegd wel verwacht. Sommige mensen hebben bijna een hele rennende stad (muv townies) sinds Ambities.

Je kan trouwens beter niet meteen de nieuwste patch (van 7 juli) downloaden, aangezien er veel mensen problemen mee hebben. Het kan natuurlijk zo zijn dat jij nergens last van hebt, maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Dat geldt overigens wel vaker de laatste tijd voor de patches.

Edit: op het officiële forum heeft al iemand gepost dat de nieuwste patch niet helpt: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/216614.page
Image

Previous

• Stats