Bespreek hier alles wat met De Sims 3 te maken heeft. Je kunt hier ook je eigen items showen. Of je kunt meedoen met een van onze legacies!

gameplay vragen?

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ann! wrote:Wat zijn jullie toch al allemaal ver, ik vind het moeilijk om een beetje een leuk huis te bouwen en daar geld voor te verdienen. Ik heb al die dingen als groenten in de tuin en vissen nog niet eens geprobeerd :oops:

Troost je, Ann, ik ook niet! ^^

SNW_Rosana wrote:Nu we t over die groenten hebben, en we toch hier en daar wat offtopic gaan...
Ik vind t maar niks dat t eten nu ook in de koelkast bederft :p

Ja, dat vond ik ook raar! En ook ik had een gast en ik klikte op "kliekjes eten" en m'n sim pakte maar 1 bord uit de koelkast voor haar alleen. Ik dacht dat ze dan de hele schotel uit de koelkast zou nemen zoals in DS2... Dus die gast had niets te eten toen :p... Mss dat 'ie daarom maar niet wil gaan samenwonen :lol:
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Weet iemand toevallig al hoe je een levenselixer maakt? Want het was mogelijk, maar het was een vrucht ofzo? Of?

1056 Posts
dat staat hierzo ik weet ook niet of het werkt--> http://forums.simparool.nl/index.php?showtopic=8787

-edit- ik heb het net geprobeerd en het werkt je sim word jonger dus het balkje van de leeftijd word weer helemaal leeg

Laganaphyllis Simnivorii
8370 Posts
SNW_Rosana wrote:Ik vind t maar niks dat t eten nu ook in de koelkast bederft :p

alleen het eten dat je hebt klaar gemaakt word slecht toch? :eek: al het voedsel dat je koopt of uit de tuin oogst blijft toch vers? of heb ik het mis?

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Tot hiertoe (naar mijn ervaring) worden de kliekjes die je in de koelkast zet bedorven...
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2137 Posts
Alle kliekjes die je in de koelkast zet, raken bedorven, of dat nou vissen, fruit of groenten zijn. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja de leftovers inderdaad. Maar in TS2 stopte ik de koelkast er vol mee lol! Dat scheelde zo in gezinnen waar ook kleinere kinderen woonden enzo. Dan hoefden de ouders niet per se tegelijkertijd op te zijn. Kwam soms erg goed uit als er dan dus veel leftovers waren :D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, maar als ik dinge in de winkel ga kope zoals bv; kaas, kip & eieren ofzo, die blijve er gewoon in tot ze gebruikt worden.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmm ja daar heb ik nog te weinig ervaring mee. Mss dat dat ook wel goed blijft omdat je de ingrediënten anders constant moet vernieuwen ofzo...

Laganaphyllis Simnivorii
7680 Posts
Gelukkig dat de groenten enzo die je koopt of verbouwd in de koelkast goed blijven, wel zo handig als je bijvoorbeeld 3 geweldige groenten moet kweken en je hebt er pas 2. Als die zouden bederven kun je op nieuw beginnen.
''Mmmm stukje tekst''

Team Llama
265 Posts
Rosana ben ik mee eens! kwam er ook achter gister.. beetje jammer. dat van die appels wist ik nog niet :P ga ik snel eens uitproberen.

2137 Posts
Echt iets vaags heb ik, ik heb het spel gewoon legaal.. maar ik kan via het Opstartmenu geen plaatjes uploaden, vind ik erg jammer, want video's enzo kunnen wel gewoon..
Weet iemand hoe ik m'n plaatjes erop krijg.. ? :
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Als je sim top chef wordt dan krijg een speciale koelkast waarin je eten nooit bederft, en de levensvrucht heb ik in sunset valley in het begin gestolen bij de familie Wainwraight die hadden die plant

2137 Posts
Ik had hem ook ergens gestolen, ik weet niet meer waar. XD
Image

PreviousNext

• Stats